Sprawy ubezpieczenia społecznego

17 lutego 2021
Category: Konto Bankowe

Oficjalny blog ubezpieczeń społecznych

Walcz z prokrastynacją, wcześnie zmieniając bezpośrednią wpłatę

6 września to Narodowy Dzień Zwlekania z Walką. W naszym intensywnym życiu łatwo jest wpaść w ten cykl ciągłego odkładania niektórych zadań z powodu innych rzeczy, którymi musimy się teraz zająć. Może to mieć miejsce w przypadku zmiany metody płatności świadczeń z Ubezpieczeń Społecznych. Niestety zwlekanie ze zgłoszeniem zmian może prowadzić do opóźnień w płatnościach, co skutkuje nadmiernymi trudnościami z rachunkami i kosztami utrzymania. Ostatecznie jest to mniej kłopotliwe – i mniej stresujące – jeśli zgłosisz bezpośrednią zmianę wpłaty tak szybko, jak to nastąpi.

Jak możesz zmienić informacje o przelewie bezpośrednim w Social Security? Najwygodniej jest założyć moje konto Ubezpieczenia Społecznego . Po utworzeniu konta możesz zaktualizować informacje bankowe bez wychodzenia z domu. Innym sposobem zmiany wpłaty bezpośredniej jest zadzwonienie do Social Security pod numer 1-800-772-1213 (TTY 1-800-325-0778) w celu dokonania zmiany przez telefon. Jeśli wolisz porozmawiać z kimś osobiście, możesz odwiedzić lokalne biuro Ubezpieczeń Społecznych i uzyskać niezbędne informacje.

Czego dokładnie będzie potrzebować Ubezpieczenie Społeczne, aby zmienić wpłatę bezpośrednią? Ponieważ zobowiązujemy się do ochrony Twoich danych osobowych, potrzebujemy jakiejś formy identyfikacji, aby zweryfikować, kim jesteś. Jeśli jesteś online, zweryfikowaliśmy Twoją tożsamość, kiedy początkowo tworzyłeś moje konto Ubezpieczenia Społecznego . Wszystko, co musisz zrobić, to zalogować się przy użyciu bezpiecznej nazwy użytkownika i hasła, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do swoich informacji.

Jeśli zadzwonisz do Urzędu Ubezpieczeń Społecznych, zadamy pytania identyfikujące, aby upewnić się, że rozmawiamy z właściwą osobą. Jeśli odwiedzisz biuro, będziesz musiał zabrać ze sobą prawo jazdy lub inny dokument tożsamości. Po zidentyfikowaniu, że jesteś właściwą osobą i jesteś upoważniony do dokonywania zmian w rejestrze ubezpieczenia społecznego, potrzebujemy tylko numeru rozliczeniowego, numeru konta i typu założonego konta. Nie prosimy o unieważniony czek, ani nie uzyskujemy weryfikacji z banku. Dlatego powinieneś mieć pewność, że przekazujesz nam dokładne informacje.

Różnica dotyczy dnia miesiąca, w którym zgłaszasz zmianę wpłaty bezpośredniej. Chociaż dokładna data zmienia się w każdym miesiącu, generalnie trzeba będzie zgłaszać zmiany do 15 dnia miesiąca, aby zobaczyć efekt przy następnym sprawdzeniu. Kiedy piętnasty przypada w weekend lub święto, data graniczna następuje zwykle w poprzedni dzień roboczy. Na przykład, jeśli zmieniłeś bank lub masz nowe konto we wrześniu, będziesz musiał dostarczyć nowe informacje do Urzędu Ubezpieczeń Społecznych do 14 września, aby otrzymać kolejną płatność na nowe konto. Jeśli nie zgłosisz nam tej zmiany do 28 września, następna płatność trafi na stare konto.

Ponieważ możesz nie być pewien, czy zmiana wpłaty bezpośredniej wpłynie na następną płatność, zdecydowanie zalecamy, aby nie zamykać starego konta bankowego, dopóki nie zobaczysz swojej pierwszej wpłaty na nowe konto bankowe. W ten sposób możesz czuć się bezpiecznie, że będziesz otrzymywać świadczenia na czas, niezależnie od tego, kiedy zmiana została zgłoszona do Ubezpieczenia Społecznego. Poczekanie, aż zobaczysz wpłatę na swoim nowym koncie, daje Ci dodatkowy spokój, że poprawnie przetworzyliśmy zmianę.

Pierwszym krokiem w walce z prokrastynacją jest zwiększona świadomość. Wiedza o tym, jak łatwo jest zgłosić zmianę wpłaty bezpośredniej, jakie informacje należy zgłosić i kiedy, może zachęcić Cię do jak najszybszego skontaktowania się z Ubezpieczeniem Społecznym. Ponadto upewnienie się, że wiemy o zmianie wcześnie, gwarantuje, że przejście będzie tak płynne, jak to możliwe.

Jeśli musisz zgłosić zmiany, skontaktuj się z nami lub odwiedź nas online. Ubezpieczenie społeczne zawsze stara się zapewnić Ci kontrolę, zapewniając najlepsze doświadczenia i usługi bez względu na to, gdzie, kiedy i jak zdecydujesz się z nami współpracować.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy