Gdzie mogę użyć mojej karty kredytowej CFNA

17 lutego 2021
Category: Swój Raport

CFNA dokłada wszelkich starań, aby Twoje potrzeby finansowe były priorytetem w tym niepewnym czasie. Ucz się więcej

  • Usługi osobiste
    • Karty kredytowe, które oferujemy
    • Korzyści z karty kredytowejUtwórz konto online
    • Obsługa klienta
    • FAQs

      Często Zadawane Pytania

      Możesz złożyć wniosek online lub zatrzymać się w preferowanej lokalizacji, aby złożyć wniosek osobiście. Sprawdź nasz lokalizator sklepów, aby znaleźć lokalizację w pobliżu, która akceptuje CFNA.

      Nie możemy podać powodu odmowy telefonicznie ani pocztą elektroniczną. W ciągu 30 dni otrzymasz pismo wyjaśniające.

      Twoja karta CFNA jest akceptowana w ponad 8 000 miejsc w całym kraju. Sprawdź nasz lokalizator sklepów, aby znaleźć lokalizację w pobliżu, która akceptuje CFNA.

      Możesz dokonać zakupu w sklepie bez karty kredytowej. Będziesz musiał pokazać współpracownikowi sklepu ważny dokument tożsamości ze zdjęciem wydany przez rząd, a on może skontaktować się z nami w celu uzyskania numeru konta i zatwierdzenia sprzedaży.

      Zapłać online, logując się na swoje konto i klikając łącze Wyświetl płatności.

      Zapłać czekiem lub przekazem pieniężnym, wysyłając płatność na adres:

      • Credit First NA

        PO Box 81344

        Cleveland, OH 44188-0344

        Zapłać elektronicznym poleceniem zapłaty ze swojego konta rozliczeniowego, dzwoniąc do nas pod numer 800.321.3950.

        Możesz przetworzyć płatność kartą debetową lub kredytową za bezzwrotną opłatą w wysokości 4,95 USD, dzwoniąc do nas pod numer 800.321.3950. Należy pamiętać, że nie można przetwarzać płatności kartą debetową lub kredytową za pośrednictwem naszego automatycznego systemu telefonicznego ani usług online.

        Jeśli interesują Cię powtarzające się przyszłe płatności, możesz wcześniej zaplanować do sześciu miesięcy płatności online na CFNA.com, zmieniając datę płatności dla każdej planowanej płatności. CFNA zapewni indywidualny numer potwierdzenia dla każdej płatności. Prosimy o zachowanie numerów potwierdzających w swoich aktach.

        Tak, chociaż termin płatności można zmienić tylko jeden raz w okresie istnienia konta. Dostępne przez nas terminy wykonania to: 1, 3, 5, 8, 10, 15, 18, 22 i 23 każdego miesiąca. Zadzwoń do nas pod numer 800.321.3950 lub wyślij e-mail na adres [email protected] z żądaną datą.

        Możesz skorzystać z nadpłaty przy następnym zakupie. Jeśli nie będziesz mieć żadnych zakupów w ciągu następnych 60 dni, zwrot środków zostanie automatycznie wysłany do Ciebie. Możesz również zalogować się na swoje konto i „Zażądać zwrotu pieniędzy w zakładce „Usługi związane z kontem, aby otrzymać zwrot pieniędzy wcześniej.

        Minimalne płatności są wymagane każdego miesiąca. Zaloguj się, aby zobaczyć swój termin lub sprawdź aktualny wyciąg z datą płatności.

        Płatności dokonane za pośrednictwem CFNA.com, naszego automatycznego systemu telefonicznego lub przez przedstawiciela obsługi klienta przed 23:59 ET zostaną zaksięgowane tego samego dnia roboczego. Płatności dokonane tymi metodami po godzinie 17:00 czasu ET mogą nie zostać uwzględnione na koncie przez 1-2 dni robocze.

        Płatności czekiem muszą wpłynąć do godziny 17:00 ET na adres płatności podany na wyciągu, aby mogły zostać zaksięgowane tego samego dnia roboczego. W przypadku otrzymania płatności po godzinie 17:00 ET, płatność zostanie zaksięgowana następnego dnia roboczego.

        Aby uniknąć opłaty za zwłokę, musisz zapłacić pełną minimalną kwotę płatności wskazaną na wyciągu.

        Płatności dokonane za pośrednictwem CFNA.com, naszego automatycznego systemu telefonicznego lub przez przedstawiciela obsługi klienta przed 23:59 ET zostaną zaksięgowane tego samego dnia roboczego. Płatności dokonane tymi metodami po godzinie 17:00 czasu ET mogą nie zostać uwzględnione na koncie przez 1-2 dni robocze.

        Płatności czekiem muszą wpłynąć do godziny 17:00 ET na adres płatności podany na wyciągu, aby mogły zostać zaksięgowane tego samego dnia roboczego. W przypadku otrzymania płatności po godzinie 17:00 ET, płatność zostanie zaksięgowana następnego dnia roboczego.

        Informacje promocyjne znajdują się na środku pierwszej strony wyciągu. Termin promocyjny zostanie wyświetlony w przedostatnim polu. Termin zostanie również odzwierciedlony pod Ważnymi wiadomościami, gdy zbliża się termin.

        Dzięki temu planowi nie będziesz nam winien odsetek, które narastają przy sześciomiesięcznych zakupach płatności w okresie opóźnienia, jeśli otrzymamy wymaganą minimalną należną spłatę do daty wymagalności płatności za każdy cykl rozliczeniowy w okresie opóźnienia oraz pełną kwotę Twoje sześciomiesięczne zakupy płatnicze przed terminem wymagalności sześciomiesięcznego planu płatności. Płatności na czas są ważne. Możesz również obejrzeć nasz film edukacyjny, aby dowiedzieć się, co to znaczy sfinansować zakupy w CFNA.

        Zadzwoń do obsługi klienta pod numer 800.321.3950, aby zgłosić zgubienie lub kradzież karty. Przedstawiciele są dostępni w następujących godzinach:

        • Od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00–21: 00 ET
        • Sobota 9: 00-17: 30 ET

          Istnieje kilka sposobów na znalezienie numeru konta.

          • Przedstawiamy ostatnie oświadczenie. Twój numer konta będzie na wyciągu.
          • Patrząc na fizyczną kartę kredytową, numer kredytu to numer konta.Odwiedzając najbliższy sklep, który akceptuje kartę kredytową CFNA. Uwaga: aby uzyskać dostęp do informacji o koncie, musisz przedstawić w sklepie ważny dowód tożsamości wydany przez rząd.

            Utwórz konto internetowe dla CFNA.com, aby ustawić preferencje dotyczące wyciągów. Zaloguj się na swoje konto i zaktualizuj swoje „Paperless Settings w zakładce „My Profile.

            Zaloguj się i potwierdź, że podałeś poprawny adres e-mail w zakładce „Mój profil. Sugerujemy również sprawdzenie, czy nasz adres e-mail, [email protected] , nie jest oznaczany jako SPAM przez dostawcę usług poczty elektronicznej. Jeśli Twój e-mail zostanie oznaczony jako niemożliwy do dostarczenia z jakiegokolwiek powodu, automatycznie wyślemy Ci wyciąg w formie papierowej. Należy pamiętać, że nie generujemy wyciągów rozliczeniowych dla kont z saldem zerowym. Po utworzeniu konta online w CFNA.com będziesz mógł przeglądać wyciągi od tej daty.

            Zaloguj się na swoje konto i skorzystaj z formularza online w zakładce „Account Services, aby poprosić o wymianę karty.

            Zaloguj się i użyj formularza online w zakładce „Usługi konta, aby zażądać usunięcia autoryzowanego użytkownika z konta.

            Zaloguj się i użyj formularza online w zakładce „Usługi konta, aby poprosić o dodanie autoryzowanego użytkownika do Twojego konta.

            Zaloguj się na swoje konto i zaktualizuj swój profil w zakładce „Mój profil.

            Wszystkie transakcje są odzwierciedlane na wyciągach elektronicznych lub papierowych. Nie widzisz potrzebnych informacji? Zadzwoń do nas pod numer 800.321.3950, aby uzyskać pomoc.

            Nie chcemy, żebyś odchodził. Zaloguj się na swoje konto, aby dowiedzieć się więcej o korzyściach wynikających z karty oraz o tym, jak Twoja karta pomaga w ponoszeniu nieoczekiwanych kosztów naprawy i serwisu samochodowego.

            Jeśli zdecydujesz się zamknąć konto, zadzwoń do nas pod numer 800.321.3950, aby zamknąć konto.

            Tak. Zaloguj się do CFNA.com, aby wyświetlić swoje konto online.

            Karta dotrze na miejsce w ciągu około 7–10 dni roboczych od daty złożenia wniosku. Jeśli minęło więcej niż 10 dni roboczych, zadzwoń do nas pod numer 800.321.3950 lub wyślij e-mail na adres [email protected]

            Twój limit kredytowy jest widoczny na wyciągu lub możesz zalogować się na swoje konto, aby odzyskać te informacje.

            Jeśli uważasz, że na Twoim wyciągu jest błąd, pamiętaj, że wszystkie spory należy zgłaszać w ciągu 60 dni od pojawienia się błędu na wyciągu. Jeśli chcesz wstrzymać płatność kwoty, którą uważasz za nieprawidłową, musisz skontaktować się z nami co najmniej 3 dni robocze przed zaplanowaniem automatycznej płatności.

            Jeśli spór mieści się w tych parametrach, prosimy o poinformowanie nas o sporze. Możesz zalogować się na swoje konto i skorzystać z formularza online w zakładce „Usługi konta, aby zgłosić spór. Lub napisz do nas na adres CFNA, BK-11 / Customer Service, PO Box 81315, Cleveland, OH 44181-0315. Abyśmy mogli jak najlepiej służyć Państwu, prosimy o podanie w liście następujących informacji:

            • Twoje imię i nazwisko oraz numer konta.
            • Kwota podejrzewanego błędu w dolarach.Opis tego, co Twoim zdaniem jest nieprawidłowe i dlaczego.

              Ponownie, aby zbadać Twój spór, musimy otrzymać pisemne powiadomienie o sporze.

              Co miesiąc raportujemy całą aktywność na koncie.

              Jeśli CFNA otrzyma wniosek o wydanie karty kredytowej i uzyskany zostanie dostęp do Twojego pliku kredytowego, przepisy wymagają złożenia zapytania do pliku. CFNA nie usuwa zapytań z biur informacji kredytowej.

              Jeśli dokładnie przeanalizowałeś swój raport kredytowy i uważasz, że zawiera on błąd dotyczący CFNA, zbierz dokumentację wyjaśniającą błąd i / lub sytuację i napisz do nas na adres PO Box 81315, Cleveland, OH 44181. Nie ma szybkich rozwiązań, kiedy to przychodzi do biura informacji kredytowej, ale mamy dostępne opcje, które pomogą Ci uniknąć negatywnych ocen w raporcie kredytowym.

              Aby odzyskać swoją nazwę użytkownika, kliknij łącze Nie pamiętam nazwy użytkownika i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Aby odzyskać hasło, wprowadź swoją nazwę użytkownika i kliknij łącze Nie pamiętam hasła i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

              Polityka naszej firmy uniemożliwia nam udostępnianie numeru konta przez e-mail, telefon lub faks. Polityka ta ma na celu ochronę danych osobowych i finansowych posiadaczy naszych kont.

              Jeśli nie masz karty kredytowej, możesz odwiedzić lokalny sklep z ważnym dokumentem tożsamości wydanym przez rząd, a oni mogą skontaktować się z nami w celu uzyskania numeru konta.

              Przedstawiciele obsługi klienta są dostępni pod numerem 800.321.3950 lub e-mailem [email protected] w następujących godzinach:

              • Od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00–21: 00 ET
              • Sobota 9: 00-17: 30 ET
  • We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy