Często Zadawane Pytania

17 lutego 2021
Category: Często Zadawane

Doładowanie online to ulepszone rozwiązanie do doładowań firmy FLOW, które umożliwia każdemu doładowanie dowolnego telefonu na kartę Flow z dowolnego miejsca, za pomocą karty kredytowej lub konta PayPal.

Czy mogę przesłać kredyt na dowolny numer FLOW niezależnie od kraju?

Tak. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów FLOW w następujących krajach:

  • Anguilla
  • AntiguaBarbadosBrytyjskie Wyspy DziewiczeKajmanDominikaGrenadaJamajkaMontserratSaint Kitts i Nevisświęta LuciaSaint Vincent i GrenadynyTurks i Caicos
  • Jak korzystać z portalu Flow doładowań?
    1. Wejdź na www.topupflow.com
    2. Wybierz kod kraju z menu rozwijanegoUzupełnij numer telefonu, który chcesz doładować, i naciśnij OKPostępuj zgodnie z instrukcjami na stronie, aby się zalogowaćJeśli nie masz kont do połączenia, możesz wybrać opcję Kontynuuj jako gość.Wybierz walutę, w której chcesz zapłacić, i doładuj kwotęWprowadź informacje dotyczące płatności i złóż zamówieniePotwierdź swój kod CVV / CVC na odwrocie karty i kliknij „KontynuujNa ekranie pojawi się komunikat potwierdzający ze szczegółami doładowania doładowanego telefonu, a także SMS-em na doładowany telefon.Dodatkowo wiadomość e-mail z potwierdzeniem ze szczegółami transakcji zostanie wysłana na Twój adres e-mail (jeśli zostanie poinformowany)

      Jak zweryfikować transakcję?

      Możesz zweryfikować w następujący sposób

      1. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail, aby otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem pomyślnej transakcji.
      2. Sprawdź historię swojego konta po zalogowaniu, klikając przycisk „Ostatnie po prawej stronie ekranu, a następnie wybierz transakcję. Szczegóły Twojej transakcji będą dostępne po kliknięciu przycisku wyświetlania.

        Jak sprawdzić saldo doładowania?

        Naciśnij * 120 # send, aby bezpłatnie sprawdzić saldo.

        Co się stanie, jeśli uzupełnię nieprawidłowy numer?

        Wszystkie transakcje są ostateczne; doładowania dostępne są w ciągu 3 minut, stąd nie można ich wycofać z konta. Przed zakończeniem transakcji upewnij się, że masz prawidłowy numer telefonu.

        Czy korzystanie z portalu doładowań Flow Online jest płatne?

        Nie ma dodatkowej opłaty za korzystanie z portalu Flow doładowania, jednak skontaktuj się z bankiem, ponieważ niektóre z nich mogą pobierać opłatę bankową.

        Jaka jest minimalna i maksymalna kwota doładowania na transakcję?

        Wyspa
        Minimum (waluta lokalna)
        Maksimum (waluta lokalna)
        Anguilla 14.00 270,00 Antigua 14.00 270,00 Barbados 12.00 200,00 Brytyjskie Wyspy Dziewicze 6.00 100,00 Kajman 4.50 100,00 Dominika 14.00 270,00 Grenada 14.00 270,00 Jamajka 500,00 5000,00 Monserrat 14.00 270,00 St. Lucia 14.00 270,00 St. Kitts 14.00 270,00 Św. Wincentego 14.00 200,00 Turks i Caicos 6.00 100,00

        Jaki jest termin ważności doładowania?

        Wyspa
        Ważność doładowania
        Anguilla 90 dni Antigua 90 dni Barbados 90 dni Brytyjskie Wyspy Dziewicze 90 dni Grenada 90 dni Monserrat 90 dni St. Lucia 90 dni St. Kitts 90 dni Św. Wincentego 90 dni Dominika 90 dni


        Jamajka
        Ważność doładowania
        0 – 300 JMD 21 dni
        300 – 500 JMD 40 dni
        500+ 45 dni
        Kajman
        Ważność doładowania
        5,00–9,99 USD 90 dni 10,00–19,99 USD 120 dni 20,00–49,99 USD 180 dni 50,00 USD lub więcej 365 dni

        Jak szybko doładowanie dociera do telefonu?

        Doładowania są dostępne natychmiast. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z jednym z naszych przedstawicieli obsługi klienta pod numerem 1-800-804-2994 Uwaga, stawki za połączenia międzynarodowe i / lub opłaty roamingowe mogą być naliczane za połączenia z naszymi działami obsługi klienta, jeśli jesteś poza krajami FLOW.

        Z kim mogę się skontaktować w celu uzyskania obsługi klienta?

        Istnieje kilka wygodnych sposobów skontaktowania się z obsługą klienta. Kliknij kartę pomocy, aby:

        • Czatuj z przedstawicielem internetowym przez 7 dni w tygodniu od 9:00 do 18:00.
        • Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected], aby uzyskać pomoc online, a ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00.Zadzwoń do Contact Center pod numer 1-800-804-2994, aby uzyskać całodobową pomoc


          Jakie rodzaje płatności akceptujesz w witrynie?

          Akceptujemy wszystkie główne karty debetowe i kredytowe: Visa, MasterCard i PayPal. Jeśli nie masz konta, możesz je utworzyć, wybierając opcję PayPal na ekranie transakcji.

          Jak mogę rozpoznać moje transakcje na wyciągu PayPal / karty kredytowej?

          Jeśli dokonałeś płatności za pomocą konta PayPal, transakcja pojawi się na wyciągu pod tekstem „Przepływ PAYPAL na wyciągu z karty kredytowej

          Czy płacę podatki za doładowanie online?

          W wielu krajach nałożono podatki od usług telekomunikacyjnych. Zakup doładowania online jest podobny do zakupu dokonanego w lokalnym punkcie sprzedaży detalicznej i wiąże się z naliczeniem podatków, jeśli ma to zastosowanie. Doładowanie online to kolejny wygodny 24-godzinny kanał do doładowania.

          Jamajka i Saint Lucia mają doliczony podatek VAT do naliczonej wartości; w związku z tym klient otrzyma zapłaconą kwotę pomniejszoną o należny podatek.

          Doładowałem, moja Karta Debetowa / Kredytowa została obciążona, ale nie otrzymałem doładowania?

          Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z doładowaniem, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.

          Dlaczego moja karta kredytowa nie jest akceptowana?

          Istnieje wiele powodów, dla których Twoja karta nie jest akceptowana. Może być problem związany z Twoim bankiem; prosimy o kontakt z bankiem w celu rozwiązania problemu.

          Czy otrzymam potwierdzenie po sfinalizowaniu zakupu?

          Tak, gdy transakcja się powiedzie, na ekranie pojawią się szczegóły rachunku, potwierdzenie zostanie wysłane na Twoje konto e-mail. Doładowanie można obejrzeć online pod szczegółami transakcji

          W jakiej walucie można dokonać płatności?

          W zależności od tego, gdzie jesteś, płatność może być dokonana online w lokalnej walucie, a także w USD / GBP / CAD. Możesz wybrać swoją lokalną walutę, klikając menu rozwijane po wybraniu kwoty doładowania.

          Jaki jest kurs wymiany przy zakupie minut?

          Kursy walut zmieniają się codziennie na niektórych rynkach i są automatycznie aktualizowane, aby odzwierciedlić te zmiany. CWC stosuje możliwie najbardziej sprawiedliwy kurs wymiany bez dodatkowych opłat.

          Czy mogę kupić doładowanie z dowolnego urządzenia mobilnego?

          Tak, portal doładowań Flow jest zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych i można uzyskać do niego dostęp z dowolnego urządzenia mobilnego.

          Bezpieczeństwo i prywatność

          Twój adres e-mail i adres e-mail są bezpieczne. Flow nie udostępnia Twoich danych stronom trzecim. Flow będzie używać Twojego adresu e-mail do wysyłania Ci ofert i specjalnych promocji. W każdej chwili możesz zrezygnować z naszej listy.

  • We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy